Monday, July 5, 2010

Gyors harapnivaló

 Volt a hűtőben egy csomag leveles tészta, amit gyorsan el kellett használni. Nem egy bonyolult recept, de tényleg pár percet vett igénybe az elkészítése.

Hozzávalók:
  • egy csomag leveles tészta (275 g)
  • 2 közepes paradicsom
  • 4 szál újhagyma
  • 15 dkg cheddar (jobb lett volna mozarella, feta, de ezek most nem voltak otthon)
  • só, bors, 
  • olívaolaj
  • kakukkfű vagy más zöldfűszer (oregano, bazsalikom)
    A sütőt előmelegítettem 180 fokra.  Egy tepsit kibéleltem sütőpapírral, ráhelyeztem a tésztát, rádobáltam a feldarabolt paradicsomot, hagymát. A sajtot krumplihámozóval "szeleteltem" rá. Sóztam, borsoztam, morzsoltam rá kakukkfüvet, meglocsoltam kevés olívaolajjal és 20 perc alatt készre sütöttem. 

    No comments:

    Post a Comment