Tuesday, September 14, 2010

Minimalisztikus ebéd


Tökéletes, könnyű nyári ebéd lenne, de a nyárnak már se híre se hamva, de ettől még könnyű és gyors.

Hozzávalók: (4 személyre)
  • 40 dkg linguine vagy spagetti
  • 30 dkg piros és sárga koktélparadicsom
  • 2 marék friss bazsalikom
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 nagy csokor friss petrezselyem
  • olívaolaj, só, bors, citromlé
A tésztát a fokhagyma gerezdekkel sós, lobogó vízben al dente állagúra főztem. Amíg főtt a tészta,  ketté vágtam a paradicsomokat, felaprítottam a petrezselymet. Leszűrtem a tésztát, meghámoztam a fokhagymát és mozsárban tettem és sóval, borssal, olívaolajjal, citromlével öntet készítettem, amit a paradicsomokra öntöttem. Kézzel kicsit meggyúrtam, hogy levet eresszenek, majd egy nagy tálban összekevertem a tésztával és petrezselyemmel.

No comments:

Post a Comment