Wednesday, February 10, 2010

Túrófánk

Gyors, egyszerű, könnyen beszerezhető alapanyagokkal, és finom. Ha nem akaródzik szalagos fánkot sütni, várni, míg szépen megkel a tészta, akkor szerintem ez a túrófánk ideális megoldás. Na jó, azért nem hasonlítható a kelt tésztájú, szalagos fánkhoz. De azért jó. :)

Hozzávalók:
  • 25 dkg túró
  • 3 tojás
  • 2 deci tejföl
  • 4 dkg cukor  ( vagy ízlés szerint méz)
  • 1 vaníliarúd kikapart belseje
  • 25 dkg sima liszt
  • 1 csomag sütőpor
  • 2 ek. rum
  • csipet só
  • olaj a sütéshez
Egy tálban  összekevertem az átszitált lisztet, sütőport, sót. Egy másik tálban villával  széttörtem a túrót, összedolgoztam  a tejföllel, tojásokkal, cukorral, rummal, vaníliával. A két tál tartalmát  sima tésztává kevertem. Evőkanállal  fánkokat szaggattam a forró olajba. Aranybarnára sütöttem. Lekvárral ettük.

No comments:

Post a Comment